DutchEnglish

Tel.: +31 (0) 6 53 27 45 35 • info@mistercharon.amsterdam

Omringd door een aantal dierbaren, kunt u afscheid nemen van uw geliefde partner, familielid, vriend of huisdier door middel van een intieme as verstrooiing.

Vanaf het water is er veel te zien en te beleven. Een prachtige tocht door de Amsterdamse grachten, over het IJ of naar de Zaanse Schans en haar prachtige, klassiek oud Hollandse molens; het is allemaal mogelijk.

previous arrow
next arrow
Slider

Barbara en Jan Soecker, pseudoniem Mister Charon, hebben samen in Alkmaar en de wijde omgeving heel wat mensen decennia lang voorzien van koffie, gebak, taarten en banketbakkersijs. En men kon terecht voor een snelle hap in hun fastfood restaurant, Timmy Tuf genaamd. Medio jaren negentig hebben zij letterlijk het roer omgegooid en hebben zij de Nederlandse wateren bevaren met hun partyboot . Na de verkoop hiervan zijn zij gestart met het verzorgen van as verstrooiingen en gespecialiseerd vervoer door –en in de omgeving van Amsterdam.

De huidige boot is een zogenaamde Rietaak, gebouwd in 1913. Tot 2003 werd met dit scheepje nog dagelijks rietbiezen en rijshout gesneden en vervoerd. Vanaf 2004 is Jan Soecker de trotse eigenaar van dit cultureel erfgoed. Na een langdurige en kostbare renovatie, is dit schip, met de verklaarbare naam “De Wan-Hoop” in 2010 in gebruik genomen. Eerst uitsluitend voor privégebruik. Jan heeft veel avontuurlijke reizen met zijn schip gemaakt; via de binnenwateren, en het recordaantal van 837 sluizen, de Zuid Franse havenstad Bordeaux bereikt, de Moezel, Saar en de Rijn bevaren en in 2015 Duitsland bezocht, tot ver achter Berlijn, bij de Poolse grens. Nu is het schip klaar voor een nieuw doel in Nederland. De “Wan-Hoop” wordt voor allerlei doeleinden gebruikt, maar Jan heeft zich gespecialiseerd in het aanbieden van pleziervaarttochten en het verzorgen van as verstrooiingen, zowel van uw dierbaren als ook van uw geliefde huisdieren. Jan (Mister Charon) houdt de kosten laag; liever kleinschalig, maar met 200% tevreden klanten. “Als mijn klanten tevreden zijn, heb ik een “gouden dag”. Mensen blij maken en kunnen helpen bij de vervulling van hun ultieme wensen geven mij een enorme voldoening”.

(C) Alle rechten voorbehouden • Mister Charon